Xuntanza Previa á Mesa Sectorial e a Mesa Xeral (08/02/2024)

A Dirección xeral da Función Pública convócanos a unha Xuntanza Previa á Mesa Sectorial e a Mesa Xeral o vindeiro xoves día 8 de febrero ás 12:00 horas

Os temas a tratar son os seguintes (preme nas correspondentes ligazóns para ter acceso á información):

Proposta de modificación da relación de postos de traballo referente ao proceso de funcionarización de postos de traballo de persoal laboral da Xunta de Galicia e clasificación no Corpo Superior de Administración xeral e no corpo Facultativo superior de Administración especial (subgrupo A1); no Corpo de Xestión de Administración xeral e no Corpo Facultativo de grado medio da Administración especial (subgrupo A2) e na Agrupación profesional de persoal funcionario (subgrupo AP) da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia

Modificación da RPT Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades

Concursos de traslados Xeral e Especial

Acordo persoal funcionario do SPIF