Plans de Igualdade

As políticas de Igualdade de oportunidades entre mulleres e homes son estratexias políticas postas en marcha polas institucións públicas que teñen como finalidade garantir que as mulleres e os homes podan participar de forma igualitaria en todas as esferas da vida económica, política, social, de toma de decisións…, e en todas as actividades xa sexan educativas, de formación, culturais, de emprego…, de forma que homes e mulleres se beneficien de igual maneira no desenvolvemento e progreso da sociedade á que pertencen.

A Constitución Española foi aprobada en consulta popular e nela defínese a Igualdade como un valor do noso ordenamento xurídico, facendo referencia explícita nos artigos 1.1 e 14.

– Artígo 1.1. «España constitúese nun Estado social e democrático de Dereito, que propugna como valores superiores do seu ordenamento xurídico a liberdade, a xustiza, a igualdade e o pluralismo político».

– Artigo 14. «Os españois son iguais ante a Lei, sin que poda prevalecer discriminación algunha por razón de nacemento, sexo, relixión, opinión ou calquera outra condición ou circunstancia persoal ou social».

URBASER. Plan de Igualdade         download 1

INTEGRA. II Plan de Igualdade      logomain 2 2