Portal de Transparencia

A Transparencia atópase enmarcada na Responsabilidade Social que adquirimos desde a Federación de Empregadas e Empregados dos Servizos Públicos da UGT, xunto co resto de valores do noso sindicato. A Integridade e Transparencia da actividade da nosa Federación é parte do compromiso da nosa organización.

Os compromisos asumidos, na loita contra a corrupción e a promoción da transparencia da xestión, levounos a mostrar publicamente neste espazo a información relativa ás subvencións, contratos e convenios adquiridos con organismos públicos ou semipúblicos por parte da Federación de Empregadas e Empregados dos Servizos Públicos de UGT.

Ayuntamiento Alcazar de San Juan Ajuntament Barcelona. Consorci d´Educació Ajuntament Barcelona. Inst. Mpal. Educació Barcelona Ayuntamiento Breña Alta Ayuntamiento de CartagenaAjuntament Granollers Ajuntamnet de L´Hospitalet de Llobregat Ayuntamiento de Los Llanos de Aridane Ayuntamineto Molina de Segura Ajuntament de Mollet del VallèsAjuntament de Sabadell Ajuntament Santa Coloma de Gramanet Ajuntament Santa Eulalia de Ronçana Ajuntament de Terrassa Cabildo Insular de La Palma Centro Especial de Empleo de La PalmaConsejo Insular de Aguas de La PalmaConsorci Marc Parc de Salut de BarcelonaDepartamento de Educación de NavarraDiputació de Barcelona_1Diputació de Barcelona_2Diputació de TarragonaDiputación Provincial de TeruelDiputación Provincial de ZaragozaGeneralitat de CatalunyaGobierno de NavarraGobierno País VascoInstituto Nacional de Asdministraciones PúblicasJunta de Castilla y LeónJunta de ExtremaduraMinisterio de Cultura y DeporteMinisterio de Educación y Formación Profesional_1Ministerio de Educación y Formación Profesional_2Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y MigracionesServicio Navarro de SaludServicio Extremeño de Salud (S.E.S)Universidad de BarcelonaUniversidad de Cantabria_1Universidad de Cantabria_2Universidad Carlos III Universidad Castilla La Mancha Universidad Complutense de Madrid Universidad Pompeu Fabra Universidad Pública de Navarra Universidad de MurciaUniversidad del País VascoXunta de Galicia (subv PRL)Xunta Galicia (Planes Form. Neg. Colectiva)Xunta Galicia (Prácticas Programa Integrado)