ÁREAS

Minerva nº 3. Sindicalizar a Igualdade

Os plans de igualdade son unha ferramenta que nos permiten analizar as situacións de discriminación entre mulleres e homes. Teñen como fin, aplicar medidas de acción positiva para contrarrestar a desvantaxe de partida, que neste caso teñen as mulleres no mercado de traballo, logrando unha equiparación plena.

É importante comprender que non estamos ante un mecanismo de carácter neutro que beneficia, na práctica, á muller en maior medida que ao home, senón que representa un instrumento que utiliza o sexo como criterio de diferenciación, favorecendo a un colectivo en detrimento de outro.

Por tanto, este trato de favor en beneficio das persoas dun sexo implica un correlativo trato de disfavor con respecto ao sexo avantaxado; de aí a excepcionalidade deste tipo de mecanismos de corrección e a necesidade de que a súa aplicación atópese plenamente xustificada.

Descarga en «datos adxuntos» o teu exemplar de MInerva.

MINERVA_3.pdf

O máis lido