O Goberno valora positivamente a proposta de UGT “Un novo modelo postal para o Século XXI necesario e posible”

UGT Servizos Públicos presentou o pasado 6 de xuño unha proposta sobre O Modelo Postal en España para o século XXI, un informe onde se examina de maneira exhaustiva a situación actual de Correos e exponse propostas para avanzar cara a un modelo que aúne a prestación adecuada do servizo público e a viabilidade.

O Goberno fixo saber a UGT que a proposta remitida polo sindicato, é considerada seria e razoable e que xa se está traballando nos ámbitos concernidos para trasladar unha resposta o máis axiña posible que posibilite un proxecto para Correos e do Servizo Público Postal. UGT espera que ao longo do mes de xullo o Goberno transmita unha formulación favorable e satisfactoria respecto diso da proposta realizada.

A organización sindical valorou positivamente a vontade política expresada de acometer con suma urxencia o impulso necesario para materializar un proxecto de envergadura que permita recuperar o papel de utilidade social e económica que sempre tivo e que lle corresponde por historia a Correos e ao Servizo Postal, despois dunha etapa de desvertebración organizativa e nefasta xestión do operador postal que viñemos denunciando reiteradamente desde UGT e CCOO no últimos cinco anos.

Con todo, a proxección de futuro non pode significar deixar relegados problemas serios do presente como é a insuficiencia de dotación de recursos para manter a prestación do servizo postal universal; esperamos que a Dirección de Correos adopte as medidas a tempo real que solucionen este e outros problemas existentes.

O traballo elaborado polo Gabinete de Estudos Postais de UGT Servizos Públicos tomando como referencia modelos europeos e remitida tanto á Presidencia de Correos como ao Ministerio de Facenda, pretendía explicar que a misión de Servizo Postal Universal (SPU) confiada a Correos continúa sendo esencial, aínda que debe ampliarse, adaptándose aos profundos cambios sociais, de comunicación e de consumo.

Correos, o operador designado para a súa prestación, debe converterse no Servizo Público Estratéxico do século XXI, prestador de SERVIZOS DE INTERESE ECONÓMICO XERAL (SIEG) incorporando ás súas obrigas novas misións de cohesión e vertebración territoriais; de universalidade dos instrumentos financeiros básicos; de accesibilidade a servizos dixitais, especialmente no terreo da Administración, a Sanidade e a Educación. Un novo modelo de Servizo Estratéxico competitivo, excelente, moderno, próximo, eficiente, sostible, comprometido coa sociedade e viable financeiramente.

O Goberno ha de tomar conciencia da necesidade de adoptar decisións estratéxicas que posibiliten unha recuperación de Correos como empresa pública e do Servizo Público despois dunha etapa que debilitou seriamente ao Operador Postal no noso país.

A posición de UGT é clara á hora de dotar de novos servizos estratéxicos ao conxunto da poboación, garantindo a sustentabilidade e o emprego de calidade no Operador Público Postal.

UGT é consciente dos diferentes posicionamentos sindicais posteriores que replicaron o modelo proposto pola nosa organización e considerámolo positivo para o obxectivo perseguido: que o Goberno tome conciencia da necesidade de adoptar decisións estratéxicas que posibiliten unha recuperación de Correos como empresa pública e do Servizo Público despois dunha etapa que debilitou seriamente ao Operador Postal no noso país. Pero tamén é necesario clarificar ante a opinión pública que a nosa formulación non se basea, única e exclusivamente, na esixencia dunha maior achega económica do Estado sen ningún beneficio para a sociedade no seu conxunto. Nada máis lonxe da realidade. A posición da UGT é clara á hora de dotar de novos servizos estratéxicos ao conxunto da poboación, en especial da máis vulnerable e desatendida, garantindo a sustentabilidade do modelo, así como un emprego de calidade no Operador Público Postal.

Adxúntase de forma resumida a Proposta de Valor da UGT para o Servizo Postal do século XXI