Acordo Persoal Funcionario SPIF

O día 1 de febreiro celebrouse unha nova xuntanza entre a Consellería de Medio Rural e as Organizacións sindicais sobre o futuro acordo de persoal funcionario do SPIF.

Oferta inicial AdministraciónO que propoñíamosO que aceptou a Administración
Carteleiras Opción A: Período ordinario (8 meses):  época de perigo baixo 7 horas nas quendas de mañá, tarde e 10 horas nas quendas de noite. Os fins de semana as quendas serían de 12 horas (8 quendas nocturnas cada 6 semanas). Período extraordinario (4 meses): 12 horas en quendas de mañá e tarde e 10 horas na da noite. Ámbalas dúas con descansos de 48 horas semanaiscon prolongacións de xornada de 4 horas ata completar as 12 horas.Un único período durante todo o ano con horarios en días alternos cada dúas semanas de 10 horas de duración coa seguinte secuencia (T-L-T-L-L-T-T/ L-T-L-T-T-L-L). Que garanten estas quendas? Libranza da metade dos domingos e festivos anuais.Libranza de dous fins de semana completos ao mes.Libranza de dous días naturais ininterrompidos á semana.Sen prolongacións de xornada (agás nos lumes de nivel 2 que serán ata 12 horas).Un único cuadrante para toda Galicia elaborado pola DXDM.Cambios de quendas con autorización do órgano competente.Remate e entrega aos traballadores das carteleiras anuais no mes de novembro de cada ano.Compensación horas extraordinarias segundo a normativa vixente.Un único período durante todo o ano con horarios en días alternos cada dúas semanas de 10 horas de duración coa seguinte secuencia (T-L-T-L-L-T-T/ L-T-L-T-T-L-L).   Que garanten estas quendas? Libranza da metade dos domingos e festivos anuais.Libranza de dous fins de semana completos ao mes.Libranza de dous días naturais ininterrompidos á semana.Sen prolongacións de xornada (agás nos lumes de nivel 2 que serán ata 12 horas).Un único cuadrante para toda Galicia elaborado pola DXDM.Cambios de quendas con autorización do órgano competente.Remate e entrega aos traballadores das carteleiras anuais no mes de decembro de cada ano.Compensación horas extraordinarias segundo a normativa vixente.
Carteleiras Opción B: Período ordinario (8 meses):  época de perigo baixo 8 horas nas quendas de mañá, tarde e 10 horas nas quendas de noite. Os fins de semana as quendas serían de 10 horas (8 quendas nocturnas cada 6 semanas).   Período extraordinario (4 meses): 10 horas en quendas de mañá e tarde e 10 horas na da noite. Ámbalas dúas con descansos de 48 horas semanaiscon prolongacións de xornada de 2 horas ata completar as 12 horas.
Prolongacións de xornada de 4 ou 2 horasSen prolongacións de xornadaSen prolongacións de xornada
Festivos:7 LF8 LF (consideración de días festivos os días 24 e 31 de decembro)8 LF (consideración de días festivos os días 24 e 31 de decembro)
Vacacións: sen especificar (15 días empresa, 15 días traballador – hábiles ou naturais: período ordinario/extraordinario), con exclusión do mes de agosto do período vacacional22 días laborables a elección do traballador/a en calquera época do ano (xornadas de 10 horas) + 5 días laborables (por exceso de xornada)22 días laborables a elección do traballador/a en calquera época do ano (xornadas de 10 horas) + 5 días laborables (por exceso de xornada)
Xornada máxima anual 1665 horas/ano1550 horas/ano1550 horas/ano
Compensación por traballo en domingos e festivos: “0” (suspendidos desde o ano 2012)Compensación económica de tódolos domingos e festivos traballados actualizados ca Lei de Orzamentos a razón de 190 € grupo C1 e 170 € grupo C2 (cada dous domingos ou festivos) Abono ao longo de 3 exercicios 2024: 60%2025: 80%2025: 100%Compensación económica de tódolos domingos e festivos traballados actualizados coa Lei de Orzamentos a razón de 160 € grupo C1 e 140 € grupo C2 (cada dous domingos ou festivos) Abono ao longo de 3 exercicios: 2024: 50%2025: 75%2025: 100%

Vixencia: 5 anos3 anos (ata o 31 de decembro 2026)3 anos (ata o 31 de decembro 2026)
Entrada en vigor:Antes do 1 de abril de 2024Antes do 1 de abril de 2024
Ámbito de aplicación:Todo o persoal que ocupe postos clasificados de funcionario (é dicir o persoal funcionario de carreira o persoal funcionario interino e o persoal laboral fixo, temporal ou indefinido non fixo que estea ocupando un posto de funcionario na RPT). Con esta redacción o persoal laboral tamén estaría incluído no ámbito de aplicación deste acordo a expensas de facer os axustes e modificacións normativas que procedan.   En todo caso desde UGT, CSIF e CCOO solicitamos a Administración que unha vez asinado este acordo se inicien con carácter inmediato as negociacións, no ámbito que corresponda ao efecto de incluír o persoal fixo descontinuo.