Consellería do Medio Rural: división do Persoal entre a DX de Defensa do Monte e a DX de Planificación e Ordenación Forestal

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería do Medio Rural, achéganos a documentación acordada na xuntanza do pasado día 14/04/2023 referente ás actuacións previstas pola Consellería do Medio Rural para a división do persoal entre a DX de Defensa do Monte e a DX de Planificación e Ordenación Forestal.

Podedes enviar as alegacións que estimedes oportunas ata o día 07/05/2023, a esta dirección de correo electrónica sindicato-uxt@xunta.gal

AQUI atoparedes a documentación técnica