Traballadores dos centros de atención especializada e centros especiais de emprego do Convenio de Discapacidade

UGT Servizos Públicos lémbrache que, o artigo 32 do XV Convenio Colectivo Xeneral de centros e servizos de atención a persoas con discapacidade, xa fixaba os incrementos salariais para os centros de atención especializada e centros especiais de emprego a partir de 2022 e para un período de tres anos.

Artigo 32.

Finalizada a vixencia do Convenio, as táboas fixadas no presente Convenio actualizaranse como determinen as partes negociadoras para períodos sucesivos de tres anos conforme ao IPC acumulado no período anterior garantíndose en calquera caso un incremento mínimo do 3,75 % para o período de tres anos, sobre o salario basee, independentemente da evolución do IPC. No caso de que as partes non logren un acordo no prazo de tres meses procederase á actualización das mencionadas táboas aplicando un 50 % da porcentaxe correspondente ao IPC acumulado ao incremento do salario basee e outro 50 % ao incremento por igual dos niveis de desenvolvemento, garantíndose en todo caso un incremento mínimo do 3,75 % sobre o salario base.

Por tanto, a partir de xaneiro de 2022, aínda que deben de asinarse na Mesa Negociadora e publicarse no Boletín Oficial do Estado, os traballadores verán incrementados os salarios da seguinte maneira:

Os traballadores que se incorporaron á empresa con anterioridade ao 1 de xullo de 2016, desde o 1 de xaneiro de 2019 deben de estar a percibir, ademais do salario basee que aparece no Anexo III correspondente ao seu grupo profesional, o Complemento de Desenvolvemento e Perfeccionamento Profesional do primeiro nivel ( N1) cuxa contía é do 7,5% do salario base.

Estes traballadores para partir do 1 de xaneiro de 2022, ademais de ver actualizado o salario base, atendendo ao que di o artigo 32 do convenio, deberán percibir o complemento de Desenvolvemento e perfeccionamento Profesional do segundo nivel (N2) cuxa contía é do 5,5% do salario base que se estableza en cada momento.

Salario base+ N1+ N2

Os traballadores que se incorporaron á empresa con posterioridade ao 1 de xullo de 2016, desde o 1 de xaneiro de 2022 deberán percibir, ademais do salario base correspondente ao seu grupo profesional, o Complemento de Desenvolvemento e Perfeccionamento Profesional do primeiro nivel (N1) cuxa contía é do 7,5% do salario base.

Salario basee + N1

Os traballadores que se incorporaron á empresa con posterioridade ao 1 de xaneiro de 2019, percibirán o Complemento de Desenvolvemento e Perfeccionamento Profesional do primeiro nivel (N1) cuxa contía é do 7,5% do salario basee, a partir dos tres anos do seu ingreso na empresa.

UGT Servizos Públicos seguirá defendendo a necesidade de mellorar o poder adquisitivo de todos os colectivos de traballadores afectados polo Convenio Colectivo Xeneral de centros e servizos de atención a persoas con discapacidade.

Sindicato Nacional de Ensino Privado

Traballadores_dos_centros_de_atención_especializada_e_centros_especiais_de_emprego_do_Convenio_de_Discapacidade_(1).docx