A Dirección Xeral de Xustiza publicou a relación provisional de admitidos e excluídos das bolsas de traballo de persoal interino dos corpos de Xestión Procesual e Administrativa, Tramitación Procesual e Administrativa, e Auxilio Xudicial.
O prazo para presentar alegacións é do día 06/06/2022 ao 17/06/2022.
As alegacións deben formularse de forma electrónica a través do formulario dispoñible na aplicación informática https://opax.xunta.es , onde tamén poden ser consultadas as listaxes de admitidos e excluídos (no roteiro “Bolsa de interinos > Listaxes”).
Para facilitar o proceso de alegacións, UGT unificou nunha listaxe todos os datos agrupados de cada un dos solicitantes admitidos, no que se recollen todas as peticións e o número de orde provisional, que no suposto de empate (mesmo número de orde) desfarase nas listas definitivas pola maior puntuación obtida seguindo a orde establecida no artigo 10 da Orde do 4 de outubro de 2018 sobre selección e nomeamento de persoal interino, é dicir:
1º Probas de acceso.
2º Tempo de servizos prestados.
3º Coñecemento da lingua galega.
4º Formación complementaria.
5º Titulación académica.
De continuar o empate, terase en conta a puntuación obtida no primeiro exercicio das últimas oposicións realizadas para o corpo a que se opta, e, na súa ausencia, ou de persistir o empate, observarase a prioridade alfabética comezando pola letra correspondente á última oferta de emprego público para os corpos da Administración de xustiza (ano 2022 a letra “Ou”, a do ano 2021 a “V”, a do ano 2020 a “ B” e a dos últimos procesos selectivos celebrados, ano 2019, a “ Q”)
Ademais engadiuse o número de integrantes de cada bolsa de traballo para que se poida ver as posibilidades que se teñen en cada caso.
Exemplo de páxina de listaxe de admitidos.
Estas listaxes están ao dispor dos interesados nos locais sindicais.
Ponte en contacto cos delegados de UGT-XUSTIZA en Galicia.