Valoración de UGT sobre a nova Lei de Ensinos Artísticos

Desde UGT  valoramos que se inicie o debate da futura Lei de Ensinos Artísticos, que responde o compromiso do Goberno na LOMLOE para o futuro dos Ensinos Artísticos Superiores.

Do documento base presentado hoxe polo Ministerio, despréndense algunhas propostas que UGT  expuxo como punto de partida para o debate, entre as que destacamos a autonomía das Enseñanzas e o seu desenvolvemento nun espazo autónomo propio de Educación Superior.

Os ensinos artísticos superiores levan moito tempo esperando a que se aborde o cambio normativo que necesitan. Con esta proposta ábrese o debate que permita unha negociación que responda as demandas do profesorado e dos centros. O texto recolle, aínda que en modo enunciado, gran parte das propostas que expuxo UGT  e que responden ao sentir maioritario do colectivo que imparte estes ensinos.

Agora temos a oportunidade de ofrecer unha solución definitiva entre as diferentes posibilidades que se barallaron nestes anos, que permita un marco específico que preserve a identidade dos Ensinos Artísticos Superiores.

O sindicato entende que a futura lei e o seu desenvolvemento normativo han de recoller, entre outros, os seguintes aspectos:

• Definición, títulos, investigación e transferencia do coñecemento. Autonomía organizativa, pedagóxica e financeira dos centros.
  • Sistema de gobernanza dos mesmos.
  • Revisión dos corpos docentes e réxime das condicións do profesorado con compatibilidade para a creación, a interpretación e a innovación. Dotación de persoais de persoal técnico e de administración e servizos.
  • Resolución na expedición de títulos e suplemento europeo ao título, axudas e bolsas e mobilidade con respecto ao alumnado.
  • Memoria económica que garanta o financiamento destes ensinos.

Entendemos que hai moitas expectativas nos centros e por parte do profesorado nesta futura lei, e o Goberno non pode perder a oportunidade de dar unha solución definitiva aos problemas que teñen os ensinos artísticos.

Puede ser una imagen de texto que dice "POR PARA CON DE DESDE ENTRE TODOS ELIXE TÚA DELEGADA ELIXE ÓTEU DELEGADO UGT Servizos Públicos Ensino"