Valoración da UGT sobre a Conferencia Sectorial de Educación do 10 de febreiro de 2021

A negociación colectiva é un dereito dos traballadoras e traballadores e lamentamos que, nestes momentos, coa nova Lei educativa por desenvolver e multitude de temas a negociar se ignore a representación dos traballadores.

Unha vez máis, representantes dos traballadores da educación non universitaria, soubemos a través dos medios de comunicación medidas que afectan non só ao noso sistema educativo.

Segundo a información que nos chegou, as tres prioridades de investimento do Ministerio de Educación e Formación Profesional reflectidas no plan presentado hoxe á CCAA son a dixitalización, a Formación Profesional e a modernización do sistema educativo con equidade.

O 18 de xaneiro, a UGT e outros sindicatos representativos de profesores solicitaron o MEYFP a convocatoria da Mesa de negociación do Persoal Docente do Ensino Público. Tamén en solitario, reunión da Mesa Xeral de Educación Concertada. Aínda non recibimos resposta.

Resulta evidente que a forma das decisións que se están a tomar, lonxe dos elementos de diálogo establecidos, non é a correcta, en canto á análise do fondo das medidas tomadas precisaremos de información máis detallada.

Consulta a valoración completa no documento adxunto:

Comunicado sobre Conferencia sectorial