UGT, CC.OO e CSIF instan os grupos parlamentarios no Senado a que non se demore a tramitación da Lei básica de Bombeiros e Bombeiras Forestais

A Unidade de Acción que formamos UGT, CSIF e CC.OO. iniciamos o curso tal como finalizou, traballando cos grupos parlamentarios no Senado para que o Proxecto de Lei Básica de Bombeirase Bombeiros Forestais siga a súa tramitación o máis rápido posible.

Coa aprobación o 23 de xullo no Congreso dos Deputados, é a quenda de que a Cámara Alta siga o procedemento, debido a que non se conseguiu que se tramitase pola vía de urxencia o Proxecto de lei (limitando deste xeito os prazos de tramitación a 15 días), nin que se mantivese o texto sen modificación algunha ao contido; toca agora limitar ao máximo os prazos de tramitación, para o cal xa temos a primeira das datas crave que marca o calendario de tramitación do Senado. O 12 de setembro é o primeiro prazo de peche de presentación de emendas por parte dos partidos políticos con representación no hemiciclo.

Por iso, estamos a pedir a todos os grupos, o seu apoio para que a norma sexa unha realidade canto antes, e por tanto, que non se demoren os prazos de emendas máis aló dese día 12, e que as sucesivas datas para debate e toma en consideración da Comisión Parlamentaria, ademais do paso a votación no pleno do Senado, sexan o máis áxiles posibles tal e como se comprometeron os diferentes partidos políticos cos que mantemos contacto. Todo este proceso, entendemos que non pode ser adiatoriono tempo, debido a que devandito texto foi traballado e consensuado entre todas as partes implicadas: Comunidades Autónomas, Ministerios, representación sindical, grupos políticos etc., solicitando tamén que non se introduzan cambios ao texto aprobado xa no Congreso dos Deputados. Tendo en conta todo o exposto, desde a Unidade de Acción, non descartamos poñer en marcha as accións que consideremos necesarias para premer se comprobamos que os prazos mencionados dilátanse innecesariamente. Ademais quixemos deixar patente a necesidade e o interese en que esta Lei salga adiante, dada a importancia que ten regular con esta norma unha cuestión esencial como é a profesión das Bombeirase Bombeiros Forestais, a situación que se vive España con esta secuela, que son os Incendios Forestais e as condicións das persoas que nos dedicamos a esta actividade. Unha Lei Básica que homoxeneíce ao persoal e, con iso lograr unha mellora dos dispositivos dedicados á Prevención, Detección e Extinción de Incendios Forestais, e apoio ás continxencias no Medio Natural e Rural.