Relación definitiva admitidos e excluídos, e baremación de listas. Lei 17/1989

Publicada hoxe en DOG a Resolución do 2 de xullo de 2021da Dirección Xeral de Recursos Humanos, pola que se publican a relación definitiva de admitidos/as e excluídos/as e os resultados definitivos de baremación no proceso de actualización das listas de aspirantes para a formalización de nomeamentos temporais en postos de traballo de persoal funcionario sanitario da escala de saúde pública e administración sanitaria (Lei 17/1989, do 23 de outubro).

Contén:

A orde de prelación e a puntuación definitiva nos colectivos profesionais que se indican a seguir:

1.    Clase de inspector/a médico/a.

2.    Clase de inspector/a farmacéutico/a.

3.    Clase de farmacéutico/a inspector/a de Saúde Pública.

4.    Lista xeral de licenciado/a sanitario/a: licenciado/a en Medicina e Cirurxía, licenciado/a en Farmacia, licenciado/a en Ciencias Químicas, licenciado/a en Ciencias Biolóxicas, licenciado/a en Psicoloxía.

5.    Clase de subinspector/a sanitario/a.

6.    Clase de ATS/DUE.

–      As listas co número de orde e a puntuación definitiva obtida polas persoas aspirantes admitidas están publicadas, á disposición das persoas interesadas, na páxina web do Servizo Galego de Saúde (www.sergas.es).

–      O estado de cada solicitude pode ser consultado polo/a aspirante no seu expediente electrónico persoal en Fides/expedient-e/sección de procesos