Reclamamos ás Administracións maior coordinación e máis recursos na loita contra incendios forestais

Este verán vas á praia? á montaña? ao pobo? Vaias onde vaias estás en perigo.

Con estas frases comeza o vídeo que UGT Servizos Públicos lanza hoxe ás redes sociais para alertar da grave situación que vive España e pedir ás Administracións que tomen medidas. Trátase dunha medida máis dentro das que o sindicato previu para reclamar ao Executivo que cumpra os seus compromisos nesta materia. UGT lembra ao Goberno que existe un acordo preelectoral cos axentes sociais onde este se comprometeu a aprobar nesta lexislatura, a través do Ministerio de Transición Ecolóxica e Reto Demográfico, o anteproxecto de Lei do Estatuto Básico de Bombeiros Forestais. A estas alturas atopámonos nunha situación de total desidia por parte do Ministerio, tentando desviar o asunto a interpretacións competenciais ás que con gusto súmanse as Comunidades Autónomas, para ao final non cumprir o acordado e aparcalo definitivamente.

UGT Servizos Públicos inicia esta campaña de concienciación cando, desde o pasado venres, 15 de xullo, todo o territorio nacional se atopa en alerta extrema por perigo de incendios. O cambio climático, o despoboamento e as condicións laborais dos e das profesionais dedicadas á loita contra incendios colocaron a España en situación de desastre ambiental e social, con varios incendios activos e poboacións en perigo. A evolución dos incendios forestais é máis que preocupante. Nos seis primeiros meses do ano arderon máis de 80.000 Ha de superficie forestal.

Ángel Rubio, responsable do Sindicato de bombeiros Forestais de UGT Servizos Públicos, alertou de que o noso país está abocado a sufrir incendios de sexta xeración, como os producidos en Australia, Grecia, Portugal ou Estados Unidos. «Ou somos dinámicos ou imos ter un problema moi serio, xa que estamos en portas de incendios cada vez máis agresivos».

Neste contexto, o responsable de Bombeiros Forestais de UGT volve reclamar a profesionalización do sector “se os gobernos, tanto estatal como autonómicos, queren realmente preservar a biodiversidade e a seguridade da poboación, o demais son meras campañas de márquetin”. “É urxente estabilizar os empregos, planificar e coordinar efectivos, axilizar e modernizar métodos; en resumo profesionalizar o sector” conclúe Rubio.

{mp4}1014{/mp4}