Primeira valoración de UGT sobre a reunión co Ministerio de Educación en torno ao Estatuto Docente.

O Sector de Ensino de UGT Servizos Públicos a nivel Federal transmitiu as seguintes apreciacións sobre a reunión mantida onte  co Ministerio de Educación e Formación Profesional que se tratou dun encontro de carácter informativo, que non negociador, sobre o Estatuto Docente:

Desde UGT entendemos que é un asunto fundamental que require unha negociación sosegada e en profundidade, e esiximos calendario, formato e temas a negociar. O documento de debate está claramente descompensado porque aínda que se estende en cuestións importantes como a formación inicial, a reformulación de especialidades docentes, a formación permanente -sen especificar como se vai a facer- e o sistema de selección, non se mencionan, con todo, cuestións que deberá conter o futuro estatuto: dignificación da profesión, retribucións, xornada lectiva, cocientes, recuperación de dereitos, entre outras.

UGT considera que, se se quere atraer aos mellores á función docente, é imprescindible mellorar as condicións nas que o profesorado desenvolve o seu traballo. Polo momento, o Ministerio non puxo estes temas sobre a Mesa, e desde o Sector de Ensino de UGT esixirémosllo.

Velaquí a nova orixinal.