Período de consultas Imaxe corporativa única das escalas spif

A Dirección Xeral de Defensa do Monte remitiu un correo ás Organizacións Sindicais ao obxecto de iniciar un cara a das que integran o dunha para todas elas, comunican a para a presentación de propostas que .

As propostas  presentaranse en calquera dos formatos de escudo adxunto, agás na cor ou combinación de cores que pode ser a elección do propoñente. No que respecta ás dimensións finais dos escudos no vestiario futuro, e co obxecto de que sexan semellantes as do resto do persoal que integra o dispositivo, as mesmas serán as seguintes:

• Brazo esquerdo: 10 x 8 cm
  • Peito dereito: 8 x 6,5 cm

As propostas presentaranse a través dun formulario xenérico (PR004A) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) e irán dirixidas á Dirección Xeral de Defensa do Monte.

Rematado o prazo de presentación de propostas abrirase un novo prazo cara a valoración das mesmas por parte de todos os membros que integran o SPIF, prazo que rematará coa elección da proposta elixida de xeito maioritario. A imaxe corporativa elixida pasará a anotarse nos rexistros oficiais correspondentes polo que as diferentes propostas a valorar deberán presentarse, cara á súa posterior elección, libres de calquera rexistro de autor.

CONTORNO DO ESCUDO

ESCUDOS

Podedes remitir as vosas propostas ás Seccións Sindicais de UGT ou ao correo electrónico:

sindicato-uxt@xunta.gal