ÁREAS

Novos cursos de formación permanente para o profesorado validados polo MEFP

UGT Servizos Públicos lanza unha nova convocatoria de cursos dirixidos ao profesorado en activo de Ensino Primario e Secundario de todo o ámbito estatal con destino en centros públicos e privados. Mediante estes cursos, o profesorado poderá obter unha certificación de horas (válida para sexenios) polo  Instituto Nacional de Tecnoloxías Educativas e de Formación do Profesorado (INTEF), pertencente ao Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP).

Este primeiro semestre do ano 2023, UGT-Servizos Públicos ofrece tres cursos distribuídos nos meses de febreiro, marzo e abril. Estes cursos realizaranse mediante a modalidade en liña, así como en liña-presencial (mediante sesións por videoconferencia).

Para a preinscrición nos cursos é necesario encher a folla de preinscrición do curso seleccionado e enviala a formacion.federal@ugt-sp.eu, xunto co recibo da transferencia, copia do DNI e a cabeceira da nómina. Na folla de preinscrición atopará toda a información detallada.

Debido á modalidade en liña dos mesmos, será imprescindible dispoñer de firma dixital así como dun computador con boa conexión a internet, para poder realizar correctamente os cursos.

Unha vez cumprido o requisito esixido polo MEFP dun mínimo de 15 docentes en activo, poderán participar no curso ata un 15% de persoas capacitadas para exercer a docencia que non se atopen exercendo na devandita actividade

A continuación detallamos a información de cada un dos cursos:

Data do curso: do 6 de febreiro ao 3 de marzo de 2023

Dúas sesións en directo coa titora, o 10  e o 24 de febreiro

Data do curso: do 6 de marzo ao 2 de abril de 2023

Data do curso: do 17 de abril ao 14 de maio de 2023

Preinscrición

Unha vez realizada a preinscrición, as condicións de DEVOLUCIÓN do importe do curso serán:

– No caso de que non se chegue a un mínimo de participantes nos cursos (25 participantes en formación presencial-virtual, e 30 participantes en curso En rede)

– Por causa xustificada por parte do solicitante (ej: xustificante médico)

No suposto de non ser docente en activo, e atópese cuberto a cota do 15% de prazas para docentes que non estean en activo, poderán realizar o curso sen obter a certificación de horas, ou ben solicitar a devolución do diñeiro.

O máis lido