Modificación parcial da rpt da vicepresidencia segunda e consellería de economía, empresa e innovación

A Consellería propón:

• A creación da Vicesecretaria Xeral de Apoio á Empresa (LD tipo de adscrición A11). Dependentes desta Vicesecretaria Xeral, créanse tres Servizos : Xurídico Administrativo, Desenvolvemento Económico e Apoio Técnico (CE tipo de adscrición A12).
  • Modifícase a estrutura da Secretaría Xeral Técnica logo do traspaso de servizos á Consellería de Emprego e Igualdade, manténdose as subdireccións Xerais de Coordinación Administrativa e Coordinación Económica.
  • A creación da nova estrutura:
    • non supón a amortización de prazas.
    • non vai supoñer un incremento do gasto orzamentado neste ano 2021, ao estar previsto na Lei de Orzamentos da CCAA para o exercicio 2021.

FeSP-UGT formula a necesidade de aproveitar o proceso aberto coa modificación parcial da RPT para abordar unha futura modificación global da mesma atendendo ás demandas dos diferentes colectivos de empregadas e empregados públicos directamente afectados, entre outras, as relativas aos postos de traballo Enxeñeiro/a técnico/a de funcións facultativas, a SXT asume o compromiso de tratar esta cuestión nunha futura modificación global de RPT.

Temos a impresión de que se está a complicar un chisco a negociación con Emprego polo reparto de áreas e polo tanto de persoal, e a isto debemos xuntar as presas que parecen ter por dotarse dunha estrutura administrativa para realizar a xestión dos fondos comunitarios de reconstrución económica.

Informan de que están a traballar na elaboración da RPT da Axencia Galega da Industria Forestal (XERA)