As Leis Básicas de Axentes Forestais e de Bombeiros Forestais son un fito tras décadas de loita

A secretaria de Política Institucional e Políticas Territoriais de UGT, Cristina Estévez, asistiu hoxe á votación da Lei básica de Axentes Forestais e da Lei básica de Bombeiros Forestais que tivo lugar no Congreso dos Deputados e que contemplan o recoñecemento de coeficientes redutores de xubilación.

Cristina Estévez puxo en valor o traballo realizado polos Axentes e Bombeiros Forestais e ambientais como un servizo esencial. Ademais, subliñou a necesidade de que estas normas saian adiante co apoio de todos os grupos parlamentarios, despois de décadas de loita destes colectivos, para que se recoñezan os seus dereitos e organícese e regularice a súa situación.

Estévez manifestou que “hoxe se pon fin a unha discriminación histórica en canto ao acceso á xubilación anticipada destes colectivos co 100% da pensión. Unha discriminación que mantiñan con respecto a outros corpos e outros colectivos do Estado”.

“Con todo, tivo que ser a través das senllas tramitacións lexislativas, leis básicas que regulan dereitos e deberes nestes colectivos, cando por fin puideron ver a luz os coeficientes redutores da idade de xubilación. Algo que non debería ser así”, denunciou Estévez.

“O regulamento que establece a consecución de coeficientes redutores de idade de xubilación xa lles tiña que dar unha saída a estes profesionais. É por iso que desde UGT seguimos negociando na mesa de pensións un novo regulamento que estableza un procedemento de acordo á reforma de pensións de decembro de 2021. Que sexa excepcional, obxectivo, no que, independentemente de quen sexa o contratante –organismo público ou entidade privada– sexa a actividade a que supoña cocientes de perigo, penosidad ou toxicidade e que dea porta de acceso a unha xubilación anticipada cun 100% da pensión”, remarcou.

“Estamos preto de conseguilo e imos seguir batallando para que situacións como as que viviron estes colectivos non volvan producirse” incidiu. “É por iso que UGT segue loitando por un regulamento xusto efectivo e equitativo”, sentenciou.

Xunto a Cristina Estévez asistiron ao pleno Joana Mor, Secretaria de Local e Autonómica da Federación de Servizos Públicos de UGT; Ángel Rubio Gómez, Responsable do Sindicato Profesional de Bombeiros e Bombeiras Forestais de UGT, e Luis Ángel Garrido Palacios, Responsable do Sindicato Profesional de Axentes Forestais e Ambientais de UGT.