Publicadas hoxe en DOG as seguintes Resolucións que conteñen a relación de persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos polo sistema de Concurso da Lei 20/2021 seguintes:
Resolución de corpos, escalas e especialidades do subgrupo A1:
Corpo facultativo superior |
Escala de arquitectos. |
Escala de ciencias. Especialidade química. |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en procesos de cultivo acuícola |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en máquinas e instalacións mariñas |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en bioloxía pesqueira |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en inglés marítimo |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade en formación e orientación laboral |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade intervencións subacuáticas e hiperbáricas |
Escala de profesores numerarios de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros. Especialidade pesca marítima |
Escala técnica do Servizo de Gardacostas de Galicia |
Escala de facultativos. Especialidade psicoloxía |
Resolución de corpos, escalas e especialidades do grupo B e subgrupo C1:
Corpo administrativo |
Escala técnica auxiliar de informática. |
Corpo de axudantes de carácter facultativo |
Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade patrón |
Escala operativa do Servizo de Gardacostas de Galicia. Especialidade mecánico |
Escala de axentes do Servizo de Gardacostas de Galicia |
Escala técnica de condución |
Escala técnica en reprodución cartográfica |
Resolución de corpos, escalas e especialidades do subgrupo C2:
Corpo de auxiliares de carácter técnico: |
Escala auxiliar de arquivos, bibliotecas e museos. Especialidade de bibliotecas. |
A relación de aspirantes que superaron o proceso selectivo publícase en:
https://www.xunta.gal/funcion-publica/procesos-selectivos/consulta
PRAZO E DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO CASO DE QUE NON FOSEN XA PRESENTADOS OU VALIDADOS PREVIAMENTE:
- Copia auténtica do título exixido na base I.2 ou certificación académica que acredite ter realizado todos os estudos para a súa obtención. No caso de titulacións obtidas no estranxeiro, deberá presentar credencial da súa validación ou homologación ou ben a credencial de recoñecemento da titulación para exercer a profesión.
- Informe sobre o estado de saúde que acredite que a persoa aspirante non padece enfermidade nin está afectada por limitación física ou psíquica incompatible co desempeño das correspondentes funcións.
- As persoas aspirantes cun grao de discapacidade igual ou superior ao 33 % que superen o proceso selectivo deberán ademais acreditar, no caso de que coa solicitude se opuxesen á consulta, tal condición mediante certificación dos órganos competentes da Consellería de Política Social e Xuventude e, de ser o caso, da Administración correspondente
NOTA INFORMATIVA: DOCUMENTACIÓN PERSOAS ASPIRANTES APROBADAS (PROCESOS DE ESTABILIZACIÓN)
PRAZO:
- De acordo co informe do 9 de outubro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, sobre a aplicación da tramitación de urxencia aos procesos selectivos de estabilización da Lei 20/2021, conforme o artigo 33.1. da Lei 39/2015, as persoas aspirantes que superaron os procesos selectivos disporán dun prazo de 10 días hábiles, contados a partir do 11/12/24.
RECURSO:
- Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o conselleiro de Facenda e Administración Pública, nos termos previstos nos artigos 121 e 122 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas (1 mes).