Fondo Acción Social 2020: Axudas atención de persoas con discapacidade. Listaxes aprobadas e denegadas

Hoxe publicase en DOG a Resolución da Dirección Xeral da Función Publica, pola que se anuncia a exposición das listaxes definitivas de axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2020 relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade para o persoal da Administración da Xunta de Galicia.

As listaxes definitivas de axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2020, relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade na páxina web da Dirección Xeral da Función Pública, podes consultalas no seguinte enlace:

Para realizar a comprobación, as persoas solicitantes deberan introducir nos espazos habilitados para o efecto o NIF e mais o código de impresión da súa solicitude.

Publícase como Anexo á Resolución os seguintes datos de solicitudes:

Tipo de axuda

Entradas

Aprobadas

Denegadas

Importe euros

Atención de persoas con discapacidade

1.662.503,62

Informa_t_pubilicacion_resolucion_listaxes_definitivos_30_09_21.pdf