Constituída a comisión negociadora do XXIV Convenio Colectivo Nacional de Autoescolas

Hoxe, 27 de xuño, constituíuse a comisión negociadora do XXIV Convenio Colectivo Nacional de Autoescolas.

Coa representatividade sindical segundo os certificados do Ministerio de Emprego e Economía Social, de data 17 de xuño de 2024, tan só UGT Servizos Públicos, FECCOO e USO cumpren co requisito de estar por encima do 10% necesario para formar parte da Mesa Negociadora, e o sindicato CIG incorpórase por aplicación do artigo 87.2 b) do Estatuto dos Traballadores e pola Lei Orgánica de Liberdade Sindical.

De entre as organizacións que finalmente forman parte da Mesa Negociadora, UGT Servizos Públicos é a organización sindical maioritaria co 55,38 % da representatividade.

A primeira reunión na que se empezará a negociar o convenio será o 18 de setembro. UGT Servizos Públicos apostará por unha negociación áxil e centrada nas cuestións esenciais, como os salarios ou os dereitos laborais e sociais.