Concurso de Traslados. CAP 2022

Hoxe, 8 de xuño, publicouse a RESOLUCIÓN do 31 de maio de 2022, da Dirección Xeral de Recursos Humanos, pola que se publica a relación provisional de admitidos/as e excluídos/as e se aproba a oferta de destinos no ciclo de adxudicación correspondente ao ano 2022 do concurso de traslados aberto e permanente para a provisión de prazas básicas de persoal estatutario sanitario e de xestión e servizos.

A relación de prazas ofertadas por categoría e os centros nos cales poden existir resultas está publicada na páxina web do Servizo Galego de Saúde (www.sergas.es), na sección de emprego público/concurso de traslados/concurso de traslados aberto e permanente 2022.

Os admitidos no concurso dispoñen dun prazo de 15 días a partir de mañá , para modificar a sua selección de destinos.