Concurso de traslados escalas dos corpos de xestión e administrativo de inspección de consumo:  Apertura solicitudes elección de postos e xustificación de méritos e requisitos

Publicada no DOG RESOLUCIÓN do 1 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escala de inspectoras e inspectores de consumo, e do corpo administrativo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escala de axentes de inspección, especialidade de consumo, da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia.

PRAZO DE SOLICITUDE

(7 DE MARZO A 27 DE MARZO)

ENLACE AO DOG