Comité Intercentros de persoal laboral

Reunión do Pleno do Comité Intercentros do Persoal Laboral da Xunta de Galicia do 08/11/22, no que se trataron os seguintes temas:

APROBACIÓN DA ACTA

Apróbase a acta 07/2022

ESCRITOS RECIBIDOS E EMITIDOS

• 21 adscricións
  • 10 prórrogas
  • 34 superiores categorías
  • Recíbese un escrito do Comité de Empresa de Economía, Emprego e Industria de Lugo , informándonos que fixeron un escrito a Dirección Xeral de Función Pública solicitando que tomen medidas nas prazas de consolidación pendentes de toma de posesión xa que producíronse vacantes e temen que afecten aos procesos extraordinarios da Lei 20/21.

Acórdase facer un escrito no senso de que non se fagan amortizacións de ditas prazas.

CAMAREIRAS – LIMPADORAS

Acórdase solicitar información das datas de funcionarización de este colectivo e do desenvolvemento do proceso.

DECRETO DE LISTAS 37/2006

Remitíronse escritos á Dirección Xeral da Función Pública e Comisión Central de Listas:

• Instando á actualización das categorías que seguen sen actualizar .
  • Solicitando unha apertura extraordinaria de listas na categoría de enfermeiras ou en categorías nas que carezan de persoal suficiente para a cobertura de incidencias ou períodos de vacacións que estean sen desfrutar .

Non se tivo ningún tipo de contestación polo que se acorda solicitar reunión urxente con Función Pública devido a problemática que carrexa non ter persoal en listas.

• Acordase solicitar que se nos faga entrega dunha “instrución” que parece que posúen os centros de traballo, na que obriga á finalización dun contrato sen encadear ningún outro á mesma persoa, xa que, segundo nos trasladan están a darse solucións diferentes dependendo do centro.

Informa T descargas