Transporte en ambulancias. Resumo da Comisión de Saúde Laboral do IV Convenio Colectivo de Traballo.

Transporte Sanitario

A comisión paritaria formada pola representación dos sindicatos FeSP-UGT, CIG e CCOO e pola FEGAM, establecen na devandita reunión os seguintes puntos:

Necesidade de crear un modelo para avaliar os riscos psicosociais derivados do traballo de transporte de enfermos e accidentados en ambulancia.

Por parte da representación sindical requírese que este modelo teña valor representativo de maneira global, para o que propoñen realizala de forma conxunta a nivel autonómico de forma que os datos representen a toda a profesión dentro da comunidade autónoma de Galicia para realizar unha avaliación dos riscos de maneira global respectando as variacións que poidan existir entre transporte urxente e non urxente…

Informa-t_Comision_Seguridad_T.S._(Transporte_Sanitario).pdf