Comisión de Persoal (22.12.2023)

CARREIRA VOTO A FAVOR: CSIF CCOO UGT EN CONTRA CIG

DESEMPEÑO VOTO A FAVOR: CCOO E UGT EN CONTRA CSIF E CIG

• Que se regule o grado IIII extraordinario a convocar en 2024, acordado con este sindicato.
  • Que se regule o modelo ordinario de carreira aberto e permanente acordado con este sindicato, para consolidar o que está aplicado e que quede regulado permitindo chegar o grado IV e que se poidan incorporar de xeito continuo ao persoal que reúna os requisitos en cada un dos grados correspondentes.

VOTO A FAVOR: UGT, CIG, CCOO, CSIF

Revísanse niveis e asúmese o compromiso de seguir revisando as RPT en materia de niveis que non supoñen incremento de custos de persoal.

UGT reitera que temos pendente de executar as revisións de niveis acordada o 21 de xuño de 2021 en Comisión de Persoal con motivos das RPT de funcionarización (subalternos, menores, TCAES; subdireccións e coordinacións de enfermaría…..).