Citacións SELPRO Medio Rural: Bombeiro/a Forestal

A Consellería do Medio Rural ven de comunicar que hoxe día 1 de xullo, Realizáronse en Selpro, as citacións correspondentes aos chamamentos para a cobertura temporal dos postos indicados.

UGT SERVIZOS PÚBLICOS SEGUE RECLAMANDO QUE:

• Se cubran de todos os postos, vacantes ou non do operativo do SPIF, de forma urxente.
  • Se amplíe o tempo de traballo do persoal de 6 a 9 e de 9 a 12 meses.
  • Se informe da reestruturación do Servizo.
  • Se negocie a RPT de funcionarización e un novo acordo de condicións de traballo como persoal funcionario.
  • Que todo o operativo da prevención e extinción dos lumes en Galicia, sexa público e único, incluíndo o retorno das brigadas helitransportadas xestionadas por empresas privadas en peores condicions laborais.

UGT Informa-T