Publicada a seguinte Resolución de requirimento de documentación:
Publícase no Anexo I a relación de solicitantes que deberán acreditar o cumplimento do criterio de antigüidade, solicitando a súa actualización.
Experiencia interna:
- A experiencia interna serán os servizos prestados na Administración Xeral da Xunta de Galicia e entidades dependentes, baixo o ámbito da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal.
- Para actualizala debes presentar a documentación:
- Por vía electrónica mediante un procedemento PR004A dirixido á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal sinalando o procedemento asociado AP504F Actualización de méritos. E,
- Excepcionalmente, de forma presencial por calquera dos medios establecidos no artigo 16.4 da Lei 39/2015.
Experiencia externa:
- Considérase experiencia externa os prestados en
- Administración de xustiza
- SERGAS
- Organismos non incluídos no ámbito de aplicación do V Convenio colectivo único ou co seu procedemento de integración rematado de conformidade co Decreto 129/202.
- Calquera outra Administración Pública distinta da Xunta de Galicia.
- A actividade que se corresponda con antigüidade externa acreditarase a través de FIDES.
Procedemento:
- Achega os servizos prestados ao teu expediente a través do enderezo https://fides.xunta.gal.
- Comproba os datos que figuran no teu expediente electrónico.
- Consulta os servizos prestados baremables neste proceso na epígrafe de «Experiencia profesional». Se figuran no estado de «validados» non precisas realizar ningunha actuación.
- Se non constan servizos, debes incorporar a información non rexistrada presentando a solicitude de actualización dos méritos xunto coa documentación acreditativa deles.
- Os servizos que figuran no estado de «acreditación documental incompleta (DI)» deberán ser acreditados. Para elo:
- Presenta toda a documentación que figure incompleta e xustifique a totalidade do mérito rexistrado:
- Se tes as copias electrónicas auténticas a través de Fides ou
- Se non tes copias electrónicas auténticas, presentando a documentación de maneira presencial, xunto coa solicitude de actualización, no Rexistro.
- MÉRITOS DAS LETRAS C A G DA ORDE DE CONVOCATORIA:
- Debes presentalos
- Preferiblemente por vía electrónica: procedemento PR004A
- Dirixido á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, sinalando o procedemento asociado AP504L Actualización de méritos.
- Excepcionalmente, de forma presencial (artigo 16.4 da Lei 39/2015).
- Preferiblemente por vía electrónica: procedemento PR004A
- Debes presentalos
PRAZO SOLICITUDES
- Dende o día 19 de xullo de 2024 e será de 20 días hábiles.
IMPORTANTE:
As persoas que estean incursas nun proceso de estabilización derivado da Lei 20/2021, e aqueloutras que xa presentasen documentación que estea pendente de validar na plataforma Fides e que sexa suficiente para acreditar os criterios de avaliación neste procedemento de carreira administrativa, non deberán volver a presentar a dita documentación.
As persoas solicitantes relacionadas no anexo son requiridas para que, no prazo máximo de 20 días hábiles a partir do día 19 de xullo de 2024, acheguen os documentos preceptivos segundo o procedemento establecido. De non o faceren, considerarase que desisten da súa petición, logo de resolución que será ditada nos termos previstos no artigo 21 da Lei 39/2015, do 1 de outubro.
Na páxina web de Función Pública https://www.xunta.gal/funcion-publica/carreira-profesional dispós de axuda con instrucións sobre o acceso, así como medios de contacto específicos en caso de dúbidas ou problemas técnicos.