Actualidade lexislativa

ACTUALIDADE LEXISLATIVA!!!

• Reforma LOPJ.

• Lei de Medidas Covid

• Final do proceso de Lei Rexistro Civil.

• MUGEJU: Código identificativo a efectos de vacinación nalgunhas CC. AA.

Antes dos festivos de Semana Santa, desencadea o Ministerio e o lexislativo a súa actividade. Será para que teñamos tempo para estudar todas os seus fechorías.

NOVIDADES LEXISLATIVAS:

• Lei Orgánica 4/2021: sobre modificacións das competencias do CGPJ en funcións.
  • Lei 2/2021: sobre medidas sanitarias por COVID-19. Esta lei dítase ante a posible perda de vixencia automática de certas medidas sanitarias ditadas ao longo da pandemia e reestablece un deber xeral de cautela; en canto a certos contidos que nos interesan, mantén a esixencia de levar máscaras en todos os lugares abertos e pechados salvo excepcións taxadas, medidas sobre centros de traballo (ventilación, limpeza de mans, adaptación de condicións de traballo, potenciación do teletraballo.UXT  asinou en contra da norma de teletraballo que vai impoñer o Ministerio de Xustiza, outros sindicatos si se mostraron a favor-), medidas sobre medicamentos, declaracións obrigatorias de enfermidade…
  • Lei do Rexistro Civil: finalizaron os trámites parlamentarios desta nova Lei (que a UXT si lle parece correcta no seu maior parte), e aquí deixamos o resultado parlamentario no Senado, que consistirá en dúas leis aprobadas finalmente no Congreso dos Deputados, unha Lei Orgánica de Reforma da LOPJ e unha Lei Ordinaria que reformará a Lei 20/2011.
  • Anteproxecto de Lei de Fiscalía Europea: o CGPJ aproba o seu informe sobre o devandito anteproxecto.

NOVIDADES MUGEJU:

Na Web da Mutualidad Xeral Xudicial publicáronse senllas informacións:

• Obtención do Código Identificativo dos Mutualistas para cos Servizos Públicos de Saúde das CC. AA., a efectos de vacinación (ligazón desde UXT) Este código poida que solicítennolo desde o Servizo Público, a efectos de identificarnos para a vacinación e darnos data.
  • Pero, tamén publicou a noticia de que devandito Código Identificativo non só non o pedirán todas os CC. AA., senón que poida que nin seguise solicítennolo ou ben que nalgunhas CC. AA. haxa que realizar un procedemento específico. E pídennos que esteamos atentos ás noticias da web da Mutualidad. Existen instrucións especiais para a Comunidade Valenciana, Aragón e Andalucía.

En definitiva, que temos que entrar na Sede electrónica de MUGEJU, introducir o noso DNI e número de afiliación (no seu caso, sen os dous últimos ceros), escribir o código alfanumérico que nos poñen e comprobar se nosa CC. AA. ten xa establecido un código identificativo.

MENSAJE MUGEJU

Se nos sae a mensaxe de arriba, significa que nosa CC. AA. (a proba fixémola en Galicia) non ten establecido un código identificativo e descoñécese (a propia mutualidad) se no futuro pediránnolo para vacinarnos. Conclusión. Outro balbordo.

OUTROS:

Bolsa de Traballo Interino en Navarra: A comunidade Foral ha publicado a lista provisional de persoas admitidas e excluídas, e abre prazo de corrección.