Asinado o VII Convenio Colectivo do Ensino Concertado

O Sector de Ensino de UGT Servizos Públicos asinou o VII Convenio colectivo do Ensino Concertado, que permitirá a 150.000 traballadores deste sector contar con máis dereitos sociais e novidades transcendentes para os próximos anos. Entre eles, novos permisos retribuídos, máis excedencias, actualización dos salarios, novas posibilidades de conseguir outros complementos e, por fin, poder abordar en profundidade o debate da xornada laboral.

O novo convenio contempla ata 20 horas retribuídas da xornada laboral anual para asistencia médica ata primeiro grao, das que 10 poderanse utilizar para asistir a titorías escolares dos fillos dos traballadores. Ademais, algúns permisos computarán inicialmente desde o primeiro día laborable e, nalgúns supostos, poderanse utilizar nunha data distinta mentres dure o feito causante. No caso de que o 70% da xornada diaria xa fose realizada, contarase desde o día seguinte.

Xunto a iso, as parellas de feito poderán gozar, por fin, do permiso de matrimonio; rebaixaranse os días de aviso previo/previo aviso nos cesamentos voluntarios cando algún traballador estea en listas de acceso á función pública; poderase pactar a reserva do posto de traballo na excedencia voluntaria, e incluirase unha nova excedencia para mulleres vítimas de violencia de xénero.

O convenio inclúe así mesmo a rebaixa en 30 horas anuais da xornada do persoal de Administración e Servizos (PAS) e a rebaixa dunha hora lectiva sen perda de salario aos maiores de 58 anos, ao consideralos prioritarios.

Outros asuntos como a xornada do persoal docente, a desconexión dixital, o teletraballo, a inserción de figuras no seu grupo profesional adecuado —como os logopedas ou os integradores sociais, entre outras—, serán abordados nunha comisión de traballo.

O convenio reforzará, así mesmo, a negociación colectiva autonómica nas marxes establecidas, ao favorecer, entre outras cuestións, a negociación doutros complementos salariais como os sexenios de maneira complementaria á paga extraordinaria de antigüidade na empresa ( PEA).

E, por suposto, integrará o acordo de saídas escolares propiciado por UGT durante a vixencia do anterior convenio e o de rexistro de xornada, e limitará a tres meses a firma anual das táboas salariais cada ano desde a publicación dos Orzamentos Xerais do Estado.

A firma do VII Convenio colectivo do Ensino Concertado é, en definitiva, unha boa noticia que UGT Servizos Públicos avala e que sitúa aos traballadores no centro da acción do sector.

Sindicato Nacional de Ensino Privado

[iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/Pti943ngGmA» title=»YouTube video player» frameborder=»0″ allow=»accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture» allowfullscreen ]