O Sector de Ensino da Federación de UGT Servizos Públicos esixe un compromiso real para que a Educación Pública estea no centro da acción política, converténdoa nunha prioridade de Estado.
Necesitamos resposta aos problemas aos que ven sometidos o profesorado do ensino público e o seu alumnado e desenvolver os aspectos que seguen pendentes da lei educativa LOMLOE coa aspiración de dar estabilidade e equilibrio ao sistema educativo.
Así mesmo, é imprescindible establecer mecanismos para que o investimento en educación estea por encima da alternancia política e das discusións anuais dos Orzamentos Xerais do Estado e ademais establecer medidas para mellorar condiciónelas socio-laborais do profesorado e potenciar o desenvolvemento da súa carreira profesional. Neste sentido, débense abordar aspectos importantes para o profesorado como a negociación do Estatuto da Función Pública Docente que permita o desenvolvemento profesional do profesorado, a redución do horario lectivo e a baixada de cocientes que favoreza unha atención personalizada acorde ás necesidades do alumnado, xunto á mellora da formación do profesorado e os recursos materiais e humanos que doten ao profesorado das ferramentas necesarias que permita dar continuidade á Lei educativa e poder desenvolver os obxectivos que fixa a LOMLOE.
Ao mesmo tempo o Ministerio debe abordar o desenvolvemento regulamentario da Lei de Ensinos Artísticos no que afecta o profesorado, ao crear novos corpos docentes, a autonomía organizativa, pedagóxica, administrativa e económica dos centros e o seu sistema de gobernanza e a situación do alumnado, fundamentalmente no que afecta a bolsas e axudas, mobilidade e internacionalización.
Esiximos:
- A recuperación do poder adquisitivo do profesorado e denunciamos que continúen as diferenzas substanciais entre comunidades autónomas.
- A mellora das súas condicións laborais
- Estatuto Docente
- Todos os corpos docentes ao subgrupo A1
- Redución do horario lectivo do profesorado
- Dereito a xubilación anticipada de todos/as o docentes
- Recoñecemento da promoción profesional
- Más tempo para a formación, a innovación e a investigación.
- Incentivos para o desempeño doutras funciones
- Estabilidade e aumento dos persoais docentes
- Menos burocracia e máis tempo para a docencia
- Recoñecemento dos riscos psicosociais do profesorado
- Atención á diversidade