Titulacións do profesorado para exercer a docencia en ESO e Bacharelato en centros concertados e privados

Volve o mes de xullo e volven as dúbidas sobre as titulacións para poder exercer a docencia en Educación Secundaria Obrigatoria ou Bacharelato.

Por ese motivo, UGT Servizos Públicos volve poñer ao servizo dos traballadores o boletín coa información necesaria referente ás titulacións mínimas requiridas ao profesorado de ESO e Bacharelato para exercer a docencia nos centros concertados e privados.

Aínda que o Real Decreto 187/2023 publicado no BOE o 21 de marzo de 2023, que modificou o Real Decreto 860/2010 publicado no BOE o 17 de xullo de 2010, non é do todo recente, segue sendo necesario detallar cales son as condicións polas que se regula a formación inicial do profesorado dos centros privados para facilitar o acceso ao emprego a quen o necesite e para a correcta organización do profesorado nos centros educativos.