ÁREAS

Centros de traballo inclusivos e orgullosos

Desde UGT Servizos Públicos con motivo do Día Internacional do Orgullo LGTBI, 28 de xuño, presentamos a campaña Centros de traballo inclusivos e orgullosos, sobre necesidade de construír centros de traballo inclusivos onde se garantan os dereitos das persoas traballadoras LGTBI.

En 2023, UGT realizou por segunda vez a investigación Cara a centros de traballo inclusivos. Unha enquisa sobre discriminación laboral, onde se sinalaba que en 4 de cada 10 casos, as persoas traballadoras “volven ao armario nos seus respectivos empregos” a pesar de que na súa contorna familiar han feita pública a súa orientación sexual ou identidade.

O ocultamiento é unha estratexia aprendida ante a realidade que sinala as investigacións onde as persoas LGTBI manifestan sufrir agresións verbais sobre a orientación sexual ou insultos.

Esta situación ten consecuencias moi negativas, cuantificables no goce de dereitos e en salario, tales como renunciar a pedir permisos retribuídos ou acompañar a visitas médicas ou outros relacionados co ámbito familiar. Ademais que a separación do ámbito laboral e familiar pode supoñer tamén consecuencias para a saúde laboral das persoas traballadoras LGTBI tales como estrés, ansiedade, e trastornos musculares ou gastrointestinales asociados a esa ansiedade entre outras cuestións.

Ante esta realidade desde UGT Servizos Públicos a través das ferramentas sindicais que dispoñemos cremos necesario construír cada día centros de traballos inclusivos e orgullosos onde se garantan as mesmas condicións laborais e oportunidades para o desenvolvemento das traxectorias profesionais.

Por todo iso presentamos a campaña que se compón dos seguintes materiais:

• Cartel Centros de traballo inclusivos e orgullosos.
  • Imprescindibles Xuño: publicación mensual onde abordamos a necesidade de garantir traxectorias profesionais e persoais en en condicións de liberdade, equidade, seguridade e dignidade.
  • Manifesto- Día Internacional do Orgullo LGTBI, 28 de xuño, Por uns servizos públicos cheos de orgullo.

Por iso animamos poñer en cada centro de traballo o cartel Centros de traballo inclusivos e orgullosos podes descargalo na web e redes de UGT Servizos Públicos.

O máis lido