ÁREAS

UGT anima á participación nas mobilizacións do 1 de xuño para esixir acción climática e transición xusta

O sindicato reclama a implementación urxente de políticas climáticas ambiciosas porque o tempo se esgota

UGT e as diversas organizacións que compoñen a Alianza polo Clima, fan un chamamento á cidadanía para saír ás Prazas Maiores este 1 de xuño para esixir acción climática e unha transición Ecolóxica Xusta, un chamamento que se une ás convocatorias que se celebrarán en máis de 10 países europeos.

Os convocantes consideran que o próximo ciclo europeo debe acelerar as transformacións sociais, económicas e políticas necesarias para alcanzar canto antes, ecosistemas sans, sistemas alimentarios sostibles e saudables, soberanía alimentaria e enerxética, cidades habitables, empregos e servizos públicos de calidade, e non deixar a ninguén atrás.

A AEMET prognostica que o próximo verán será máis cálido do normal, continuando con outro ano de récords de temperatura e desastres derivados da emerxencia climática que afectan desproporcionadamente a quen menos teñen. Con todo, mentres as temperaturas aumentan e os fenómenos extremos vólvense máis frecuentes e intensos, os gobernos do mundo seguen sen tomar medidas nin estar á altura do que esixen a cidadanía e a comunidade científica.

Todo isto ocorre nun contexto político convulso, marcado por unha crecente militarización contraria ao clima e ao respecto dos Dereitos Humanos e no que aumentan os ataques contra as medidas necesarias para a protección das persoas e o planeta, coa implementación de políticas climáticas cada vez máis distantes das comunidades que habitan os territorios máis afectados pola emerxencia climática.

Por iso, no marco das eleccións europeas, cabe lembrar que os compromisos dos gobernos e da UE deben ser máis ambiciosos e limitar o quencemento global a 1,5 graos centígrados, así como previr, mitigar e poñer fin ás prácticas nocivas de empresas e organismos que operan dentro e fóra das fronteiras europeas.

É necesario un cambio de rumbo

O tempo esgótase e a ciencia demóstranos que temos as solucións necesarias para enfrontar a emerxencia climática, ecolóxica e social na que vivimos. Con todo, parece que os grandes intereses continúan con neglixentes declaracións negacionistas, impulsando un “lavado verde” desastroso e propoñendo medidas que só buscan bloquear a acción climática para protexer os seus beneficios.

Por iso, a Unión Xeral de Traballadoras e Traballadores e as organizacións reunidas ao redor das plataformas climáticas internacionais fan un chamamento a toda a cidadanía europea a reflexionar e a participar nas concentracións convocadas para o próximo 1 de xuño en máis de 10 países europeos, para que a nosa voz se escoite por encima dos bulos e o negacionismo.

› Accede ao manifiesto

› Atopa a túa movilización