ÁREAS

O Goberno aproba a transposición da Directiva Europea de condicións laborais transparentes e previsibles

O Consello de Ministros aprobou recentemente o Anteproxecto de lei para a transposición da Directiva (UE) 2019/1152 do Parlamento Europeo e do Consello, de 20 de xuño de 2019, relativa a unhas condicións laborais transparentes e previsibles no marco da Unión Europea. Entre outras novidades, a empresa non poderá reducir a xornada parcial sen o acordo da persoa traballadora e tamén recoñece o dereito de previsibilidade, que supón coñecer de antemán as condicións esenciais de traballo e os criterios polos que poden cambiar.

O máis lido