Servizo de Gardacostas de Galicia: Proposta bases concurso ordinario e Buzón postos próximo concurso de traslados

A Dirección Xeral da Función Pública remítenos a seguinte documentación de interese para o persoal do Servizo de Gardacostas de Galicia:

Proposta de Bases do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escalas do Servizo de Gardacostas de Galicia.

Buzón de postos que se ofertarán no próximo concurso de traslados para a provisión de postos de traballo vacantes no concurso de traslados do Servizo de Gardacostas de Galicia.