Asinado o Acordo de Condicións de Traballo do Persoal dos Centros de Política Social

Na liña que UGT ven defendendo de RECUPERACIÓN DE DEREITOS, SALARIO E EMPREGO cos antecedentes de Acordos de incrementos retributivos de carácter xeral, incremento de retribucións en carreira, IT ao 100%, procesos de estabilidade con convocatorias de concursos de traslados, garantías de salario e condicións laborais coa funcionarización voluntaria…), asumimos o compromiso de acadar melloras nas condicións de traballo e compensacións para o persoal da Consellería de Política Social e Xuventude.

UGT anuncia que acada un Acordo que regula NOVOS DEREITOS e NOVOS INCREMENTOS SALARIAIS, establece GARANTIAS e compromiso de SEGUIR AVANZANDO noutras materias con MEDIDAS REAIS E CONCRETAS, non malos contos… AS COUSAS COMO SON.

Aprobado con voto a favor de UGT e CCOO, e sen votos en contra na Comisión de Persoal  e co voto favorable diferido primeiro de CIG e máis tarde de CSIF e asinado o 5 de decembro de 2023 polas catro organizacións sindicais

Texto do Acordo asinado hoxe

Preme aqui para atopar o Enlace á nova da web da Xunta de Galicia