Resolucións relacionadas cos Procesos Selectivos Extraordinarios de Estabilización derivados da Lei 20/2021

Publicadas no DOG de hoxe varias RESOLUCIÓNS relacionadas cos procesos selectivos extraordinarios de estabilización derivados da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso nos distintos corpos, escalas e categorías da Administración xeral e da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia:

Acceso libre e mediante o sistema de concurso

Acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición

Modificación dos temarios para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral, subgrupo A2

Modificación dos temarios que rexerán nos procesos selectivos para o ingreso no corpo administrativo subgrupo C1, corpo de axudantes de carácter facultativo C1, grupo B, e para o grupo III de persoal laboral fixo

AMPLÍASE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE INSTANCIAS ATA O DIA 17 DE FEBREIRO(INCLUÍDO)

INFORMA-T