ÁREAS

Servizos Públicos contra a violencia machista

Desde a Secretaria de Muller e Políticas Sociais de UGT Servizos Públicos esiximos para este 25 Novembro Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller:

1     2      3

Acabar coas violencias machistas é un dos principais obxectivos do feminismo en todo o mundo. Nos anos 90, tras décadas de loita, logrouse que a violencia de xénero fose recoñecida por Nacións Unidas como un problema de dereitos humanos. Devandito recoñecemento supuxo un impulso fundamental para que os gobernos comezasen a implementar políticas públicas para a erradicación da violencia que se exerce contra as mulleres polo feito de selo.

Con motivo do 25 Novembro Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, desde a Secretaria de Muller e Políticas Sociais de UGT Servizos Públicos dedicamos o IMPRESCINDIBLES a reflexionar sobre os servizos públicos creados para eliminar esta secuela e como a calidade do emprego nos mesmos é un factor determinante para erradicala.

Por iso na sección NUESTRA MIRADA abordamos as políticas públicas impulsadas nas últimas dúas décadas para afrontar a violencia machista e as condicións laborais que se dan nos devanditos servizos. En TUS PALABRAS CUENTAN profundizamos sobre o concepto de violencia de xénero para expoñer as diferentes formas en que se manifesta. A sección LA REALIDAD EN CIFRAS permítenos compartir algúns datos para dimensionar a gravidade do problema.

Ademais de analizar, IMPRESCINDIBLES busca facilitar ferramentas de tal maneira que en ASESORÍA EN IGUALDAD contestamos a preguntas que adoitan exporse cando a violencia machista se fai presente nun centro de traballo. En SINDICALISMO EN ACCIÓN propóñense 10 medidas a impulsar desde os servizos públicos para garantir respostas eficaces e de calidade ante a violencia machista; e por último en HERRAMIENTAS, compartir o recentemente aprobado Convenio 190 da OIT para acabar coa violencia e o acoso nos centros de traballo.

IMPRESCINDIBLES pretende contribuír a garantir:

1     2      3

Descarga aquí o Número 1