Formación permanente: UNED e UGT Servizos Públicos

FORMACIÓN E ESPECIALIZACIÓN PARA O ACCESO Á FUNCIÓN PÚBLICA DOCENTE

Mestres e mestras de infantil, primaria (A2) e profesores/as de secundaria (A1)

Curso de preparación de oposicións 2022-2023

Programa modular de experto/a universitario/a que ofrece formación innovadora, científica e preparación integral das oposicións para acceder á Función Pública docente (A1 e A2).

Xunto coa preparación do temario e o exercicio práctico, proporciónase unha intensa preparación na programación e na unidade didáctica o que outorga á súa finalización dous títulos de experto en programación e unidade didáctica de 15 ECTS + 15 ECTS (375 + 375 horas) e homologados para poder ser recoñecidos no baremo de concurso-oposición (apartado «Outros méritos»).

1.- FORMACIÓN 100% EN LIÑA a través da PLATAFORMA VIRTUAL CON ACCESO A:

• Temarios actualizados en PDF e os seus resumos.
  • Videoclases, ligazóns e documentación de ampliación.
  • Dossier normativo e modelos de programación e unidade didáctica.
  • Guías para o deseño da programación e a unidade didáctica.
  • Artigos e manuais de didáctica e organización escolar.
  • Recursos multimedia para a creación de contidos dixitais aplicables ao deseño da programación e ás actividades da unidade didáctica.
  • Noticias e información das oposicións por comunidade autónoma.
  • Pautas para unha correcta e adecuada defensa da programación e a unidade didáctica ante o tribunal.
  • Acceso aos recursos propios da UNED.
  • Plataforma «aLF UNED» (seguimento das actividades e as consultas: foros, correo, videoclases, chats, a través dos cales, o estudante pode realizar un seguimento e preparación adecuada ao seu ritmo de aprendizaxe. Resolución consultas en prazo máximo de 48 horas).

2.- PROGRAMA MODULAR DE EXPERTO UNIVERSITARIO.

• Curso 2022-2023, dirixido a docentes interinos ou titulados universitarios que aspiren a acceder a corpos docentes de mestres/as (Infantil/Primaria) e profesores/as (Secundaria, Bacharelato, Formación Profesional), nas diferentes especialidades de cada corpo.
  • Ofrécese ao alumnado a posibilidade de cursar desde un módulo a un itinerario completo de Experto Universitario.
  • Os futuros docentes pódense especializar en dúas titulacións propias:
    • Diploma de Experto Universitario en Innovación e estratexias docentes para o deseño da programación didáctica.
    • Diploma de Experto Universitario en Innovación e estratexias docentes para o deseño da unidade didáctica.
  • A superación destes módulos outorga dous títulos de experto universitario (titulación propia expedida pola UNED)con 15 créditos ECTS cada un deles e un total de 750 horas recoñecidas como formación complementaria no acceso á función pública. É dicir, bareman nos méritos do concurso-oposición. Con todo, recoméndase que os interesados consulten a validez desta formación como méritos para o concurso-oposición na Consellería de Educación correspondente.

3.- MATRÍCULA

• O sistema de títulos propios, con estrutura modular, permite matricularse de cursos completos ou módulos con certificacións individualizadas e recoñecemento de créditos por cada módulo de formación.
  • O prezo oficial para a preparación completa é de 1.188 euros, polo que cada titulación de experto universitario ascende a 594 euros.
  • Se es AFILIADO ou AFILIADA de UGT terás un 10% de desconto sobre o prezo oficial.
  • Tamén é posible a matrícula en módulos soltos de 5 créditos ECTS cun custo por módulo de 198 euros, aínda que se recomenda a formación completa para a preparación de oposicións.
  • Lémbrase que, ata completar do número máximo de alumnos por aula e titor, respectarase a orde de inscrición.

Período de matriculación do 7 de setembro ao 30 de novembro de 2022.

Podes consultar máis información nesta ligazón

COMEZO DAS CLASES O 1 de OUTUBRO de 2022