UGT mantén entre as súas prioridades a reclasificación do persoal do Servizo Nacional de Saúde

A reclasificación profesional do persoal estatutario é unha das prioridades do Sector de Saúde de UGT Servizos Públicos. O sindicato leva máis dunha década reclamando a creación do “novo” grupo B no ámbito dos Servizos Públicos de Saúde, co fin de pasar aos Técnicos Superiores do subgrupo C1 ao grupo B. UGT tamén fixo extensiva esta reclamación para os Técnicos.Unha demanda que, no momento actual, convértese nunha esixencia que UGT Servizos Públicos vai trasladar en todos os ámbitos de negociación (xerais e sectoriais), coas propostas que consideren máis oportunas. O sindicato cre que a solución ao problema debe canalizarse a través da negociación colectiva.

A tituación de “técnico superior” en formación profesional está implantada plenamente desde que se referendou no artigo 44 da Lei Orgánica 2/2006 de Educación, que serviu como base para regular profesións específicas de actividade nos servizos públicos de saúde. Unha titulación que foi incluída no Estatuto Básico do Empregado Público no ano 2007, coa seguinte xustificación: “Inclúese un novo grupo B que dá cabida a unha titulación –técnico superior- de gran importancia estratéxica tanto para o sistema educativo como para o produtivo e que, con todo, foi ata o de agora ignorado no acceso á Función Pública.”

Quince anos máis tarde, un gran número de profesionais dos Servizos de Saúde coa titulación de Técnico Superior e de Técnicos continúan encadrados no subgrupo C1, en lugar do B e no subgrupo C2, en lugar do C1, respectivamente.

• TÉCNICOS SUPERIORES (sanitarios e non sanitarios): a diferenza económica anual do paso do subgrupo C1 ao B, tendo en conta o soldo base, as dúas pagas extraordinarias e o complemento de destino, por profesional sería de 2.163 €.
  • TÉCNICOS SANITARIOS EN HOSPITAIS: segundo o Informe anual do SNS, hai 138.355 Técnicos Sanitarios nos hospitais do SNS, neste colectivo a diferenza económica anual do paso do subgrupo C1 ao B, tendo en conta o soldo base, as dúas pagas extraordinarias e o complemento de destino ascendería a 299.261.865€.
  • TÉCNICOS DE RADIODIAGNÓSTICO EN ATENCIÓN PRIMARIA: segundo o Informe anual do SNS hai 486, por tanto, a diferenza económica anual do paso do subgrupo C1 ao B, tendo en conta o soldo base, as dúas pagas extraordinarias e o complemento de destino ascendería a 1.051.218€.

Para UGT Servizos Públicos é evidente que a negativa da Administración ata o momento obedece a cuestións meramente organizativas e económicas, pero non admite máis demora e, por tanto, os Servizos de Saúde deben asumir o custo que supón a reclasificación profesional.