A patronal FEFE e os sindicatos UGT e UTF alcanzan un acordo para pechar o XXV Convenio Colectivo Estatal de Oficinas de Farmacia

Os asinantes valoran que, tras case once meses de negociación, acordouse un texto que permitirá manter o poder adquisitivo durante os tres anos de vixencia do convenio.

A patronal de farmacias FEFE e os sindicatos UGT Servizos Públicos e UTF alcanzaron no día de onte un acordo que permitirá pechar o XXV Convenio Colectivo Estatal de Oficinas de Farmacia, con vixencia desde 2022 ata 2024. Os asinantes valoraron positivamente o texto acordado, que incorpora melloras salariais e das condicións laborais, para facilitar a conciliación da vida laboral e persoal deste colectivo de traballadores.

En materia salarial, o XXV Convenio fixará un incremento do 4% para 2022, do 4% para 2023 e do 3,5% para 2024. O aumento para o 2022 terá carácter retroactivo ao 1 de xaneiro de 2022 e establecerase un prazo ata o 31 de decembro do presenta ano para regularizalo.

En materia de xornada laboral anual, esta quedará establecida en 1.783 horas para 2022, en 1.784 horas para 2023 e 1.785 horas para 2024. Fixaranse en dous días os permisos de asuntos propios de tempo efectivo de traballo, un máis que no anterior convenio.

Outro dos cambios que se incorporarán para facilitar a conciliación é que se garantirá, polo menos, unha fin de semana libre ao mes para empregados que teñan xornadas de luns a domingo en farmacias de horarios ampliados con máis de dous traballadores.

Os asinantes sinalaron o seu satisfación porque, tras vinte reunións e case once meses de traballo, lograron desbloquear a negociación e acordar un documento que permitirá avanzar ao sector de Oficinas de Farmacias.