Mesa negociadora de Discapacidade

O luns 28 de marzo, tivo lugar unha reunión da Comisión Negociadora do XVI CCG de centros e servizos de atención a persoas con discapacidade.

Na mesma, UGT e CCOO insistimos na necesidade da creación dun terceiro nivel de desenvolvemento e capacitación profesional (N3), sen deixar de lado a xubilación parcial así como a incorporación de novos dereitos para os traballadores.

No referente ao N3, as organizacións patronais realizaron algún movemento esperanzador. Aceptan negocialo buscando fórmulas que garantan a súa incorporación no texto do convenio e así podelo aplicar en 2025 aos traballadores que cumpran cos requisitos para percibilo. Así mesmo, as patronais pediron uns días para sometelo aos seus órganos de dirección e darnos ás organizacións sindicais unha concreción da súa proposta que valoraremos cando se reciba.

UGT Servizos Públicos seguirá insistindo en que o N3 é fundamental para que este Convenio Colectivo chegue a bo porto.

Sindicato Nacional de Ensino Privado

XUNTOS PODEMOS MÁIS