Comisión Negociadora XVI CCG de centros e servizos de atención a persoas con discapacidade. Marzo 2022

O pasado 8 de marzo, tivo lugar unha reunión da Comisión Negociadora do XVI CCG de centros e servizos de atención a persoas con discapacidade.

Na mesma, da proposta conxunta remitida por UGT e CCOO o pasado 21 de decembro, así como da proposta salarial enviada para a reunión do 8 de marzo, as organizacións patronais AEDIS e FEACEM, realizaron as seguintes propostas:

Grupo profesional % Subida
 Grado + master  6,8%
 Grado  6,8%
 Técnico Superior  6,8%
 Técnico  8%
 Auxiliar Técnico*  8%
 Operario sobre un SMI=1000€  10%

* Aux. Técnico: Complemento hasta N1 15-18€

• As prazas vacantes existentes en cada empresa ou centro de traballo e os postos de nova creación, deberán ser comunicadas á RLT e ás persoas traballadoras do centro de traballo onde se sitúe a vacante.
  • Ampliar a bolsa a 30 horas no caso de familia numerosa ou familia monoparental. Se lexislativamente establecésense permisos para estes supostos, estas deberán compensarse.
  • En caso de matrimonio ou inscrición no rexistro correspondente como parella de feito, os 15 días naturais poderán empezar a gozarse previo aviso e xustificación 3 días antes da celebración, sen que iso supoña aumento do número de días de permiso, e sen prexuízo da súa recuperación no caso de que non se produza o feito causante.
  • Incluír unha excedencia para que as vítimas de violencia de xénero poidan acollerse a unha situación de excedencia especial, cuxa duración poderá estar comprendida entre os 3 meses e os 3 anos. Durante os dezaoito primeiros meses terase dereito á reserva do seu posto de traballo.

• En caso de subrogación en licitacións públicas, a empresa entrante manterá a representación legal dos traballadores da empresa saínte sen diminución dos dereitos establecidos na lei actual para os devanditos representantes sempre que a empresa, o centro de traballo ou a unidade produtiva obxecto da transmisión conserve a súa autonomía.

• O tempo utilizado para realizar o recoñecemento médico, incluído o tempo de desprazamento, será a cargo da xornada laboral e considerado tempo efectivo de traballo, a condición de que se xustifique que non se pode realizar fose do horario laboral.

• As traballadoras embarazadas poderán ausentarse do traballo con dereito a remuneración, para a realización de exames prenatais e técnicas de preparación ao parto.

• O persoal que traballe nun dos catorce festivos tipificados no artigo 37.2 do Estatuto dos Traballadores, así como o 24 e o 31 de decembro, e o 5 de xaneiro percibirán unha retribución de 3,85 euros por hora.

• Aumentar de 30 a 40 euros a dieta cando se teñan que realizar dúas comidas fóra, pernoitando no domicilio e, de 60 a 80 euros se se pernoita fóra do domicilio.

• Incrementar o importe da axuda por nacemento ou adopción de fillo de traballador/a de centro especial de emprego e de centro de atención especializada ata 165€ e, ascenderá a 330€ en caso de nacemento ou adopción de fillo con discapacidade.

• As persoas traballadoras que desenvolvan funcións de coidador en centros residenciais poderán reducir de maneira voluntaria a súa xornada laboral nun 10%, mantendo integras as súas retribucións, sempre que cumprisen 63 anos e teñan recoñecidos 15 anos de servizos efectivos na mesma empresa.

• Incorporación da posibilidade de acumular nun só ano a xubilación parcial.

• Todo o persoal terá dereito a gozar de 25 días laborables de vacacións anuais retribuídas, preferentemente no verán, fóra de 3 destes días, que poderán gozarse en calquera momento do ano, previa comunicación á empresa con 7 días de antelación, quen só poderá denegar, por escrito motivado o goce dos días, por razóns organizativos co fin de garantir o correcto funcionamento do servizo.

Ademais darase traslado dos acordos da Comisión Paritaria, revisaranse os artigos do convenio mellorando a súa redacción, axustarase tras a Reforma Laboral as modificacións relativas á contratación, regulación da xubilación forzosa, etc.

UGT Servizos Públicos seguirá insistindo nalgunhas prioridades demandadas polos traballadores tales como o establecemento dun novo  N3, o acceso á xubilación parcial nas condicións máis favorables para o traballador, así como a incorporación de novas figuras profesionais  nunha nova ordenación da clasificación profesional.