EGAP: Convocatoria Plan Formativo Ofimático de Galicia

EGAP: CONVOCATORIA PLAN FORMATIVO OFIMÁTICO DE GALICIA

Publicada hoxe a convocatoria das actividades formativas que compoñen o Plan formativo ofimático de Galicia desenvolvido pola EGAP xunto coa Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia.

O certificado expedido pola EGAP que acredite a superación das actividades formativas que compoñen o Plan formativo ofimático de Galicia permitirá obter a certificación galega de competencias dixitais en ofimática, nos termos previstos no Decreto 218/2011, do 17 de novembro, polo que se regula a certificación galega de competencias dixitais en ofimática.

Convócanse 2.000 prazas en accións formativas impartidas na modalidade de teleformación integradas no Plan formativo ofimático de Galicia, que a continuación se relacionan:

Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais (LibreOffice Base).

Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais (Microsoft Office 2019).

Aplicacións informáticas de follas de cálculo (LibreOffice Calc).

Aplicacións informáticas de follas de cálculo (Microsoft Office 2019).

Aplicacións informáticas de tratamento de textos (LibreOffice Writer).

Aplicacións informáticas de tratamento de textos (Microsoft Office 2019).

Aplicacións informáticas para presentacións gráficas de información (LibreOffice Impress).

Aplicacións informáticas para presentacións gráficas de información (Microsoft Office 2019).

Sistema operativo, busca da información: internet/intranet e correo electrónico (GNU/Linux Debian 9).

– Sistema operativo, busca da información: internet/intranet e correo electrónico (contorno Windows 10)..

Requisitos dos participantes:

• Poderá participar nas actividades formativas persoal ao servizo de:

• Administración pública da Comunidade Autónoma.

• Entidades públicas instrumentais e da Administración institucional de Galicia.

• Administración de xustiza.

• Entidades locais de Galicia.

• Administración e servizos (PAS) das universidades do Sistema universitario de Galicia.

• Que se encontre en:

• Situación de servizo activo (incluído permiso por maternidade, adopción, acollemento ou excedencia polo coidado dun/a fillo/a ou dun/a familiar)

• Que reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos no anexo II

• Exceptuado o persoal:

• Docente Consellería de Cultura, Educación e Universidade

• Escalas dos corpos da policía de Galicia, policía local e bombeiros.

• SERGAS (non entendendo por tal o persoal da Lei 17/1989)

Solicitudes

• Prazo: 10 días a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG

• Só poderán realizarse mediante o formulario de matrícula telemática dispoñible no enderezo:

• Desde as 8.00 horas da data de inicio do prazo de presentación de solicitudes e ata as 23.55 horas da data de finalización.

• Número máximo de actividades formativas que se poden solicitar: tres.

INFORMA-T