O COMITÉ NACIONAL DE UGT-SERVIZOS PÚBLICOS demanda unha recuperación económica que non deixe ninguén atrás e reforzar os servizos públicos

No día de hoxe, 19 de xaneiro de 2022, celebrouse en Santiago de Compostela o Comité Nacional Constituínte UGT-Servizos Públicos que analizou polo miúdo a situación actual, o orzamento da Federación, a negociación nos distintos sectores e o desenvolvemento de eleccións sindicais a negociación nos distintos sectores e o desenvolvemento das eleccións sindicais. Asimesmo,  coa finalidade de ir perfilando e perfeccionando a estrutura sectorial do sindicato créanse os distintos sindicatos e coordinacións, designando ós seus responsables.

O Comité Nacional aprobou por unanimidade unha declaración na que se defendeu “unha recuperación económica que non deixe ninguén atrás”.

Tamén se aprobaron tres resolucións de urxencia.

Na primeira analizouse a situación do sistema sanitario e especialmente a atención primaria e hospitalaria. O Comité demanda da Consellería de Sanidade que implemente medidas eficaces  que reforcen e fortalezan e a Atención Primaria e Hospitalaria, xa que o persoal segue sendo esencial e a cidadanía ten dereito a unha atención sanitaria plena e de calidade.

A segunda resolución trata sobre a atención á DEPENDENCIA. O Comité nacional reitera a denuncia e demanda dun Diálogo social real a nivel estatal, de Galicia e nos Concellos, no ámbito competencial e cada administración, para avanzar nun novo modelo de atención a dependencia tendente a considerar a xestión directa das residencias e dos servizos de Axuda a Domicilio de Galicia, e establecer unha nova regulación que garanta uns estándares de calidade de servizo as persoas maiores e  dependentes e de calidade laboral. Seguen sendo esenciais, e a dignificación do servizo e do persoal de atención a dependencia, unha débeda política e social indiferible por máis tempo.

A terceira resolución é de apoio ás mobilizacións que se están levando a cabo na empresa pública de Correos. “O Comité nacional de UGT Servizos Públicos de Galicia manifesta o seu apoio á defensa do servizo público postal e dos dereitos do seu persoal e ás mobilizacións que sexan precisas para que o Goberno deixe de mirar para outro lado e poña fin ao despezamento de Correos”.

DECLARACIÓN 19 xaneiro 2022

PROPOSTA DE URXENCIA DEPENDENCIA 19 XANEIRO 2022