Reunión da comisión do seguimento de Acordo de Interinos

A Consellería informou hoxe ás organización sindicais asinantes da vindeira oferta de emprego.

• A oferta de emprego será das prazas de reposición acumuladas dos anos 2021 e 2022, 1604 prazas do 2021 e 1024 prazas do 2022, que se convocarán mediante un procedemento selectivo ordinario.

• As prazas de estabilización establecidas na Lei20/2021 de temporalidade serán convocadas a partir da entrada en vigor das modificacións do RD 276/2007. As prazas afectadas -prevén que as ofertadas por concurso de méritos que serán de entre 500 e 600 – comunicaranse ás OOSS na mesa sectorial do vindeiro venres.
• A Administración pretende resolver o concurso de méritos antes da finalización deste ano.

Dende UGT-SP defendemos que a convocatoria debería englobar tanto as prazas de reposición como as de estabilización no mesmo proceso selectivo. Entendemos que se debería esperar á publicación do RD276/2007 no BOE e aplicar o sistema transitorio de acceso.