UGT Servizos Públicos asina o XXIII Convenio Colectivo Nacional de Autoescolas

Tras case 2 anos de negociación, co  hándicap engadido da pandemia sanitaria e coa intención de realizar un convenio de transición, UGT Servizos Públicos traballou para sentar as bases do futuro do sector.

Por iso, o novo articulado contará cun Grupo de Traballo, integrado polos asinantes do Convenio Colectivo, que servirá para preparar a negociación do XXIV Convenio Colectivo e que contará con reunións frecuentes e con materias concretas que se trasladasen á Comisión Negociadora que se constitúa a partir de xaneiro de 2024.

O novo Convenio Colectivo contará cun  ámbito temporal ata o 31 de decembro de 2023, a seguridade da ultractividade garantida e con novos dereitos en materia de conciliación e muller como o inicio dalgúns permisos retribuídos no primeiro día laborable seguinte ao do feito causante. Ademais, estenderanse as licenzas ás parellas de feito debidamente rexistradas. Tamén neste sentido, incorpórase ao articulado unha excedencia para mulleres en situación de vítimas de violencia de xénero e maiores facilidades para que as mulleres traballadoras a partir do 6° mes de xestación eviten, na medida do posible, as clases prácticas.

Haberá novos incrementos salariais de case un 8% durante a vixencia do convenio, garantías salariais dun diferencial para os profesores con respecto ao SMI vixente en cada momento e unha actualización automática do salario mínimo para os traballadores que estean vinculados ao mesmo.

Créase a posibilidade de establecer, cun prezo/hora superior ao da xornada ordinaria, unha xornada suplementaria voluntaria de ata 5 horas semanais para os traballadores que así o desexen, mantendo, por outra banda, as horas extraordinarias da mesma maneira. Desta maneira, gañarán os traballadores porque seguirán tendo a mesma xornada pero incrementarán o salario nas súas nóminas, algo que o sector historicamente reivindicou e que agora inicia devandito proceso.

Por outra banda, UGT Servizos Públicos lamenta a campaña de desinformación, ao redor da negociación da firma do convenio, realizada por grupos corporativos sen representatividade sindical algunha e sen lexitimidade para estar na mesa de negociación.

En definitiva, coa firma do  XXIII Convenio Colectivo fortalécese a negociación colectiva sectorial e con ela os dereitos dos traballadores do sector.

Sindicato Nacional de Ensino Privado

UGT_Servizos_Públicos_asina_o_XXIII_Convenio_Colectivo_de_Autoescolas_(1).pdf