UGT Servizos Públicos asina as táboas salariais do VIII Convenio de Universidades Privadas, Centros Universitarios Privados e Centros de Formación de Postgraduados

UGT Servizos Públicos, USO e as organizacións patronais do sector, asinaron o pasado 9 de decembro, as táboas salariais do VIII Convenio Colectivo de Universidades Privadas, Centros Universitarios Privados e Centros de Formación de  Postgraduados, para o ano 2022.

O incremento das táboas salariais é dun 1,9% en todos os conceptos retributivos.

Ademais realizouse unha modificación no artigo 24 do convenio quedando redactado da seguinte maneira

“Artigo 24. Complemento de dedicación en sede

As persoas traballadoras que desenvolvan a totalidade ou parte da súa xornada laboral na modalidade de traballo presencial devengarán e percibirán un Complemento salarial denominado complemento de dedicación en sede.

O importe bruto anual deste complemento será o que se reflicte nas táboas salariais do Anexo II para cada posto de traballo. Devandito importe bruto anual poderase percibir en 12 ou 14 pagas.

As persoas traballadoras devengarán e percibirán este complemento de maneira proporcional tanto á xornada de traballo efectivo como á porcentaxe da devandita xornada que realicen na modalidade de traballo presencial.”

Como consecuencia da modificación do artigo 24, inclúese unha nova disposición derrogatoria, quedando redactada a mesma da seguinte maneira:

“Disposición derrogatoria

Quedan derrogados calquera artigos, disposicións ou interpretacións que, en materia de “complemento de dedicación en sede” opóñase, difira ou sexan incompatibles co disposto no artigo 24 do convenio, incluída a disposición transitoria segunda recollida no texto do VIII Convenio Colectivo Nacional de Universidades Privadas, Centros Universitarios Privados e centros de formación de posgraos”

UGT_Servizos_Públicos_asina_as_táboas_salariais_do_VIII_Convenio_de_Universidades_Privadas,_Centros_Universitarios_Privados_e_Centros_de_Formación_de_Postgraduados.pdf